Wybierz pozycję z menu
Bezpieczna Gastronomia
Wsparcie Twojego biznesu - narzędzia
Narzędzia i usługi Makro
Narzędzia i usługi partnerów Makro
BĄDŹ ONLINE to się naprawdę opłaca!

Sprzedawaj i promuj swoje usługi online – na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Śledź wszystkie informacje kontaktowe Twoich gości, którzy zamawiają online i telefonicznie, aby mieć kontakt z aktualnymi klientami. Zbieraj na bieżąco zgody na kontakt telefoniczny i mailowy. To pozwoli Ci na stałe zwiększanie grupy klientów do których będziesz mógł wysyłać cykliczne informacje o swoich daniach i usługach.

Poradnik „Marketing w praktyce dla gastronomii”

PORADNIK powstał z myślą o branży gastronomicznej. Dedykujemy go tym, co stawiają w niej pierwsze kroki oraz tym, którzy szukają inspiracji do dalszych działań. Poradnik przeznaczony jest dla każdego, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności gastronomicznej.

Znajdziesz w nim także praktyczne wskazówki z zakresu fotografii a także inne cenne sugestie, które pozytywnie wpłyną na wizerunek Twojego biznesu.

NARZĘDZIA I USŁUGI MAKRO
dish reservation logo

Ponowne otwarcie lokali gastronomicznych wiąże się z koniecznością dostosowania do obowiązujących reżimów sanitarnych. Jednym z nich jest zadbanie o odpowiednią ilość gości, zgodnie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Wykorzystaj system, który pozwoli Ci mądrze zagospodarować miejscem i czasem w Twoim lokalu. Dzięki naszemu narzędziu do rezerwacji stolików online DISH RESERVATION zyskujesz:

MOŻLIWOŚCI KORZYŚCI
System do efektywnego zarządzania miejscem w lokalu Wykorzystaj maksymalnie potencjał swojego lokalu, zachowując zasady bezpieczeństwa
Powiadomienia o nowych rezerwacjach przez SMS i e-mail Wygoda użytkowania, oszczędność czasu dla obsługi
Kalendarz rezerwacji online Rezerwacje z wszystkich źródeł w jednym miejscu
Wizualny plan Sali z możliwością dodania przestrzeni ogródkowej Łatwy podgląd do obłożenia stolików w wybranym przedziale czasowym
Baza gości będących w lokalu Dla bezpieczeństwa gości, możliwość kontaktu z nimi w późniejszym terminie
Elastyczne zarządzanie czasem Zadbanie o bezpieczne przedziały czasowe wizyt naszych gości
Łatwość obsługi m.in. przez aplikację mobilną Dostępność do narzędzia z dowolnego urządzenia
Przypomnienie SMS & e-mail o zarezerwowanym stoliku Zminimalizowanie ryzyka nie pojawienia się gości w lokalu
dish image

Pozyskuj klientów bezpośrednio z Google:

  • przycisk „zarezerwuj stolik” widoczny dla wszystkich przez Google/Google Maps
  • wyróżnienie na tle konkurencji

Ponad to decydując się na korzystanie z Pakietu Professional za 89 PLN/netto opłaty miesięcznej dostajesz także dostęp do pozostałych narzędzi DISH takich jak indywidualna strona internetowa Twojego lokalu!

DISH ORDER

dish order image

Bezprowizyjny system do składania zamówień przez Twoich klientów – DISH Order.

Z powodu pandemii lokale gastronomiczne zostały zmuszone do sprzedaży w dostawach oraz na wynos. Chcąc sprostać oczekiwaniom klientów, wiele lokali zdecydowało się na współpracę z firmami oferującymi systemy do zamówień online. Jednakże większość z tych firm pobiera wysokie prowizje, które obciążają budżet restauratorów. MAKRO Polska wychodząc naprzeciw oczekiwaniom gastronomów oferuje nowoczesne narzędzie do zamówień online – DISH Order.

Daj klientowi możliwość zamawiania ulubionych potraw z dowolnego miejsca.

DISH Order umożliwia wszystkim klientom dostęp do Twojego menu z dowolnego urządzenia, a Tobie pozwoli otworzyć nowy, niezależny kanał sprzedaży. Zamówienia pojawią się dzięki przyciskowi „złóż zamówienie” na Facebook-u, na Twojej stronie internetowej oraz dzięki odnośnikom na innych mediach społecznościowych.
Dodatkowo w ramach współpracy gwarantujemy dedykowane materiały marketingowe, pomoc techniczną oraz wsparcie zespołu Digital z zakresu efektywnej sprzedaży online.

DISH Order to:

  • nowoczesny system do zamówień online
  • intuicyjne wprowadzanie zmian
  • brak prowizji od zamówień
  • stała opłata abonamentowa – niezależna od ilości zamówień
  • narzędzie do budowania relacji z klientami
  • opłata konfiguracyjna (jednorazowa) 249zł netto
  • opłata miesięczna 169zł netto
  • dostosowanie się do trendów rynkowych
  • terminal z wydrukiem zamówień
  • profesjonalne wsparcie techniczne przez specjalistów oraz dedykowaną infolinię
screens image

Z czego się składa DISH Order?

  • dedykowane menu z realizacją w dostawach oraz take away
  • możliwości zamawiania ulubionych potraw z dowolnego miejsca z dowolnego urządzenia
  • możliwość zintegrowania ze stronami DISH lub innymi stronami internetowymi, a także portalami społecznościowymi tj. Facebook
terminal image

Terminal do obsługi zamówień

  • intuicyjny terminal do odbioru zamówień
  • terminal do zamówień ze specjalną aplikacją DISH Order z możliwością wydruku zamówień
  • powiadomienia o nowych zamówieniach
  • możliwość aktualizacji statusu zamówień
desktop image

Pulpit nawigacyjny do zarządzania sklepem

  • monitorowanie zamówień od początku uruchomienia narzędzia
  • łatwa zmiana menu
  • włączanie i wyłączanie dań za pośrednictwem aplikacji na telefonie
  • dostęp do wyników sprzedaży
nowe pakiety tabelka
Twój biznes w sieci
Naszym klientom oferujemy stronę internetową z przyjaznym interfejsem i łatwością obsługi. Chcemy pomóc Ci odnieść cyfrowy sukces w sieci!

Dlaczego warto skorzystać ze strony internetowej od Makro?

  • reklama Twojego lokalu gastronomicznego w sieci
  • intuicyjna obsługa
  • możliwość uruchomienia modułu zamawiania posiłków
  • samodzielne zarządzanie, również przez aplikację mobilną
  • przejrzysty wygląd, dostosowany do urządzeń mobilnych
  • podgląd do statystyk wyświetleń
  • dajemy wybór skorzystania z domeny eatbu.com lub z własnej
  • możliwość zamieszczenia na stronie modułu rezerwacji stolików online

Digital Team

  • Zastanawiają się Państwo w jaki sposób rozwinąć swój biznes gastronomiczny?
  • Co zrobić, żeby skutecznie zarządzać swoją restauracją i wprowadzić ją na wyższy poziom?
  • W jaki sposób pozyskać nowych gości do swojego lokalu a zarazem zadbać o relacje z dotychczasowymi?

Zapraszamy do kontaktu a postaramy się pomóc wykorzystać narzędzia cyfrowe jakie oferuje Makro tak aby powyższe pytania stały się tylko drogą do sukcesu w branży.

Piotr Kołodziejczyk
Region działania:
Mazowiecko-Podlaski

“Cześć! Nazywam się Piotr Kołodziejczyk w MAKRO Polska zajmuję się dostarczaniem cyfrowych rozwiązań dla gastronomii. Moją pasją jest marketing internetowy i promocja w sieci. W mojej pracy pomagam klientom rozwijać swój biznes dostosowując go do internetowych trendów.“

Przemysław Poselt
Region działania:
Kujawsko-Łódzki, Trójmiejsko-Mazurski

„Witam. Nazywam się Przemysław Poselt. Jestem skupiony na aspektach Digital w sektorze HoReCa. Pomogę Państwu wykreować lepszą widoczność w sieci, poprzez doradztwo w sprawach marketingu sieciowego oraz dostarczenie profesjonalnych rozwiązań cyfrowych. Deklaruję otwartość na niezobowiązujący kontakt i współpracę opartą na partnerstwie. Razem osiągniemy sukces!”

Opinie klientów

Advisory Team

Nasze działania dotykają obszarów takich jak:

  • Analiza i optymalizacja menu
  • Tajemniczy klient w lokalu Klienta
  • Tajemniczy klient w lokalu konkurencji
  • Doradztwo w zakresie organizacji pracy kuchni
  • Optymalizacja pracy serwisu kelnerskiego
  • Dzień z Szefem Kuchni/ audyt kuchni i magazynu
  • Optymalizacja zapasów
  • Optymalizacja kosztów
  • Budowanie stron Internetowych
  • Doradztwo w zakresie zarządzania  sprzedażą
  • Wsparcie w marketingu Internetowym
  • Doradztwo w zakresie rekrutacji załogi
zdjęcie
Maciej Możejko
Ekspert do spraw rozwoju biznesu klienta HoReCa
Obszar dolnośląski
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
ul. Tyniecka 3 55-040 Kobierzyce
Współzałożyciel i współwłaściciel piekarnio-cukierni bakeMAnia, która stała się najlepiej ocenianą piekarnio-cukiernią w swoim regionie. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w optymalizacji procesów biznesowych i redukcji kosztów - Six Sigma Black Belt, Lean Management ekspert. Posiada prawie 15 letnie doświadczenie w sprzedaży, oraz negocjacjach biznesowych.
zdjęcie
Krzysztof Matej
Ekspert do spraw rozwoju biznesu klienta HoReCa
Obszar centralny, północno-wschodni
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Al. Jerozolimskie 184 02-486 Warszawa
20 lat doświadczenia na stanowiska menedżerskim w branży gastronomicznej. Zarządzał restauracjami w Polsce i Wielkiej Brytanii gdzie był odpowiedzialny na rozwój i kreowanie strategii biznesowej (Hilton London, Sheraton Skyline Hotel & Conference Center, London, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, Warsaw, Lemongrass Restaurant & Bar ). Były menedżer – Atelier Amaro – restauracji nagrodzonej gwiazdką Michelin.
zdjęcie
Tomasz Tomasik
Ekspert do spraw rozwoju biznesu klienta HoReCa
Obszar małopolski
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Zakopiańska 70A, 30-418 Kraków
Zdobywał doświadczenie w gastronomi od 2002 w Polsce (Zbilżenia, Trattoria Soprano, Trocadero, De Facto) oraz za granicą (Ettington Park Hotel, Heritage Motor Centre, Charcote Pheasant, Royal Shakespeare Theater, Best Western Grosvenor). Poza doświadczeniem związanym z gastronomią, certyfikowany międzynarodowy trener sprzedaży.
REKOMENDACJE
Rafał Zaręba
Executive Chef kuchni Akademii Inspiracji Makro z ponad 20-letnim doświadczeniem w gastronomii.

Swoje pierwsze kroki w zawodzie stawiał w jednej z restauracji z kuchnią włoską. Stamtąd trafił do Cafe Bar Lemon, gdzie zaledwie po roku pracy objął stanowisko Szefa Kuchni, które zajmował przez kolejne 10 lat. W międzyczasie rozwijał swój warsztat m.in w studium hotelarskim, w hotelu Jan III Sobieski w Warszawie oraz w Lyonie, gdzie ukończył szkolenie w Instytucie Paula Bocuse’a. Wysokie standardy pracy pod wodzą uznanych, francuskich Szefów Kuchni wywołały u niego chęć rozwijania się w tym kierunku. W Polsce naturalnym wyborem było Atelier Amaro, w którym przepracował ponad 2 lata. Po Atelier objął funkcję Executive Chefa w prestiżowej restauracji Warszawski Sznyt przy Pl. Zamkowym, gdzie przez ponad 2 lata kreował menu oparte o kuchnię polską w nowoczesnym wydaniu. W Akademii odpowiada za ofertę szkoleń gastronomicznych, pracę zespołu kucharzy oraz dzieli się swoim doświadczeniem z uczestnikami warsztatów, które prowadzi.

Zbigniew Sonik
Od wielu lat związany z Krakowską gastronomią gdzie zdobywał swoje pierwsze szlify w kuchni, które potem doprowadziły go do uzyskania mistrza kucharz i cukierka.

Swoje pierwsze kroki w zawodzie stawiał w jednej z restauracji z kuchnią włoską. Stamtąd trafił do Cafe Bar Lemon, gdzie zaledwie po roku pracy objął stanowisko Szefa Kuchni, które zajmował przez kolejne 10 lat. W międzyczasie rozwijał swój warsztat m.in w studium hotelarskim, w hotelu Jan III Sobieski w Warszawie oraz w Lyonie, gdzie ukończył szkolenie w Instytucie Paula Bocuse’a. Wysokie standardy pracy pod wodzą uznanych, francuskich Szefów Kuchni wywołały u niego chęć rozwijania się w tym kierunku. W Polsce naturalnym wyborem było Atelier Amaro, w którym przepracował ponad 2 lata. Po Atelier objął funkcję Executive Chefa w prestiżowej restauracji Warszawski Sznyt przy Pl. Zamkowym, gdzie przez ponad 2 lata kreował menu oparte o kuchnię polską w nowoczesnym wydaniu. W Akademii odpowiada za ofertę szkoleń gastronomicznych, pracę zespołu kucharzy oraz dzieli się swoim doświadczeniem z uczestnikami warsztatów, które prowadzi.

REZERWACJA STOLIKÓW

Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną przygotowaliśmy dla Was kolejny materiał pokazujący w jaki sposób uruchomić możliwość skorzystania z rezerwacji stolików w Waszych lokalach. Narzędzie jest proste w obsłudze i to Wy decydujecie kiedy i w jakich godzinach ma działać.

  • brak ograniczenia ilości miejsc oraz stolików
  • możliwość dodania narzędzia na każdą stronę (w tym portale społecznościowe) za pośrednictwem prostego linku
  • prosta obsługa
  • nieskomplikowana konfiguracja
  • powiadomienia @ oraz SMS

Jeżeli zachęcił Was film do skorzystania z narzędzia, zapraszamy do przesłania danych do kontaktu (Nazwa lokalu, imię i nazwisko, numer telefonu oraz preferowane godziny kontaktu) tutaj.

SPRZĘT ZA OBROTY

Image equipment

Poszerzasz działalność lub otwierasz nowy lokal?

Kupiłeś nowy sprzęt lub dopiero planujesz wyposażyć swoją gastronomię?

Już dziś dołącz do programu SPRZĘT ZA OBROTY, kupuj w MAKRO, a my pomożemy sfinansować Twoją inwestycję.

Zgłoś się do programu wypełniając formularz zgłoszeniowy lub spytaj o szczegóły swojego przedstawiciela handlowego.

Regulamin programu Sprzęt za obroty »

Jak dołączyć do programu?
Skontaktuj się z przedstawicielem handlowym lub doradcą klienta, z którym wyznaczycie cel zakupowy i omówicie szczegóły. Możesz też zgłosić się, wypełniając powyższy formularz.
Czy w ramach programu mogę uzyskać dofinansowanie na sprzęt kupiony w innym sklepie?
Na jaki rodzaj sprzętu mogę uzyskać dofinansowanie?
Na jaki czas zawierana jest umowa?
Jak się dowiem, czy osiągnąłem już cel zakupowy?
Narzędzia i usługi partnerów Makro
Kasy online niedługo zaczną być obowiązkowe w gastronomii

Kasy online to urządzenia fiskalne, które dzięki połączeniu z Internetem przesyłają aktualne dane sprzedażowe do Centralnego Repozytorium Kas. Wielu przedsiębiorców korzysta już z tego typu urządzeń. Pozostali muszą dostosować się do terminów obowiązkowej instalacji kas online, które podało Ministerstwo Finansów. Firmy “świadczące stałe lub sezonowe usługi związane z wyżywieniem – stacjonarne placówki gastronomiczne oraz usługi w zakresie krótkotrwałego zakwaterowania” będą musiały obowiązkowo rejestrować sprzedaż na kasach online już od 1 stycznia 2021 roku.

Sprzedawaj i promuj swoje usługi online.

Skorzystaj ze wsparcia agencji MediaShake w prowadzeniu biznesu w Internecie

Jesteśmy agencją 360° z Wrocławia, która specjalizuje się głównie w reklamie i prowadzeniu profili w mediach społecznościowych w branży HoReCa

Too Good To Go

Co to jest program Too Good To Go?

Nikt z nas nie lubi wyrzucać jedzenia, ale niestety nawet najlepsze planowanie czasami nie jest nas w stanie uchronić nas przed marnowaniem.

W Polsce marnuje się rocznie 9 milionów ton żywności. Często bardzo trudno jest przewidzieć zapasy, oczekiwania konsumentów też zmieniają się i trudno je ocenić. Niektóre produkty będą niedostępne w niektórych dniach, a nadwyżki w kolejnych. Dotyczy to wszystkich produktów – od dań przygotowywanych na miejscu, przez owoce i warzywa czy lemoniady i koktajle.

Jak dołączyć?

Warto podkreślić, że dołączenie do Too Good To Go nie wiąże się z podpisywaniem umowy, można dołączyć i zrezygnować w każdej chwili. By dołączyć do programu wystarczy wysłać maila na info@toogoodtogo.pl lub zostawić do kontakt na stronie www.toogoodtogo.pl/pl/business.

Sprawdź jak to działa
too good to go