Sprzedawaj i promuj swoje usługi online – na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Śledź wszystkie informacje kontaktowe Twoich gości, którzy zamawiają online i telefonicznie, aby mieć kontakt z aktualnymi klientami. Zbieraj na bieżąco zgody na kontakt telefoniczny i mailowy. To pozwoli Ci na stałe zwiększanie grupy klientów do których będziesz mógł wysyłać cykliczne informacje o swoich daniach i usługach.
PORADNIK powstał z myślą o branży gastronomicznej. Dedykujemy go tym, co stawiają w niej pierwsze kroki oraz tym, którzy szukają inspiracji do dalszych działań. Poradnik przeznaczony jest dla każdego, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności gastronomicznej.
Znajdziesz w nim także praktyczne wskazówki z zakresu fotografii a także inne cenne sugestie, które pozytywnie wpłyną na wizerunek Twojego biznesu.
Ponowne otwarcie lokali gastronomicznych wiąże się z koniecznością dostosowania do obowiązujących reżimów sanitarnych. Jednym z nich jest zadbanie o odpowiednią ilość gości, zgodnie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Wykorzystaj system, który pozwoli Ci mądrze zagospodarować miejscem i czasem w Twoim lokalu. Dzięki naszemu narzędziu do rezerwacji stolików online DISH RESERVATION zyskujesz:
MOŻLIWOŚCI | KORZYŚCI |
---|---|
System do efektywnego zarządzania miejscem w lokalu | Wykorzystaj maksymalnie potencjał swojego lokalu, zachowując zasady bezpieczeństwa |
Powiadomienia o nowych rezerwacjach przez SMS i e-mail | Wygoda użytkowania, oszczędność czasu dla obsługi |
Kalendarz rezerwacji online | Rezerwacje z wszystkich źródeł w jednym miejscu |
Wizualny plan Sali z możliwością dodania przestrzeni ogródkowej | Łatwy podgląd do obłożenia stolików w wybranym przedziale czasowym |
Baza gości będących w lokalu | Dla bezpieczeństwa gości, możliwość kontaktu z nimi w późniejszym terminie |
Elastyczne zarządzanie czasem | Zadbanie o bezpieczne przedziały czasowe wizyt naszych gości |
Łatwość obsługi m.in. przez aplikację mobilną | Dostępność do narzędzia z dowolnego urządzenia |
Przypomnienie SMS & e-mail o zarezerwowanym stoliku | Zminimalizowanie ryzyka nie pojawienia się gości w lokalu |
Pozyskuj klientów bezpośrednio z Google:
- przycisk „zarezerwuj stolik” widoczny dla wszystkich przez Google/Google Maps
- wyróżnienie na tle konkurencji
Ponad to decydując się na korzystanie z Pakietu Professional za 89 PLN/netto opłaty miesięcznej dostajesz także dostęp do pozostałych narzędzi DISH takich jak indywidualna strona internetowa Twojego lokalu!
DISH ORDER
Bezprowizyjny system do składania zamówień przez Twoich klientów – DISH Order.
Z powodu pandemii lokale gastronomiczne zostały zmuszone do sprzedaży w dostawach oraz na wynos. Chcąc sprostać oczekiwaniom klientów, wiele lokali zdecydowało się na współpracę z firmami oferującymi systemy do zamówień online. Jednakże większość z tych firm pobiera wysokie prowizje, które obciążają budżet restauratorów. MAKRO Polska wychodząc naprzeciw oczekiwaniom gastronomów oferuje nowoczesne narzędzie do zamówień online – DISH Order.
Daj klientowi możliwość zamawiania ulubionych potraw z dowolnego miejsca.
DISH Order umożliwia wszystkim klientom dostęp do Twojego menu z dowolnego urządzenia, a Tobie pozwoli otworzyć nowy, niezależny kanał sprzedaży. Zamówienia pojawią się dzięki przyciskowi „złóż zamówienie” na Facebook-u, na Twojej stronie internetowej oraz dzięki odnośnikom na innych mediach społecznościowych.
Dodatkowo w ramach współpracy gwarantujemy dedykowane materiały marketingowe, pomoc techniczną oraz wsparcie zespołu Digital z zakresu efektywnej sprzedaży online.
DISH Order to:
- nowoczesny system do zamówień online
- intuicyjne wprowadzanie zmian
- brak prowizji od zamówień
- stała opłata abonamentowa – niezależna od ilości zamówień
- narzędzie do budowania relacji z klientami
- opłata konfiguracyjna (jednorazowa) 249zł netto
- opłata miesięczna 169zł netto
- dostosowanie się do trendów rynkowych
- terminal z wydrukiem zamówień
- profesjonalne wsparcie techniczne przez specjalistów oraz dedykowaną infolinię
Z czego się składa DISH Order?
- dedykowane menu z realizacją w dostawach oraz take away
- możliwości zamawiania ulubionych potraw z dowolnego miejsca z dowolnego urządzenia
- możliwość zintegrowania ze stronami DISH lub innymi stronami internetowymi, a także portalami społecznościowymi tj. Facebook
Terminal do obsługi zamówień
- intuicyjny terminal do odbioru zamówień
- terminal do zamówień ze specjalną aplikacją DISH Order z możliwością wydruku zamówień
- powiadomienia o nowych zamówieniach
- możliwość aktualizacji statusu zamówień
Pulpit nawigacyjny do zarządzania sklepem
- monitorowanie zamówień od początku uruchomienia narzędzia
- łatwa zmiana menu
- włączanie i wyłączanie dań za pośrednictwem aplikacji na telefonie
- dostęp do wyników sprzedaży
Dlaczego warto skorzystać ze strony internetowej od Makro?
- reklama Twojego lokalu gastronomicznego w sieci
- intuicyjna obsługa
- możliwość uruchomienia modułu zamawiania posiłków
- samodzielne zarządzanie, również przez aplikację mobilną
- przejrzysty wygląd, dostosowany do urządzeń mobilnych
- podgląd do statystyk wyświetleń
- dajemy wybór skorzystania z domeny eatbu.com lub z własnej
- możliwość zamieszczenia na stronie modułu rezerwacji stolików online
Digital Team
Mazowiecko-Podlaski
Kujawsko-Łódzki, Trójmiejsko-Mazurski
„Witam. Nazywam się Przemysław Poselt. Jestem skupiony na aspektach Digital w sektorze HoReCa. Pomogę Państwu wykreować lepszą widoczność w sieci, poprzez doradztwo w sprawach marketingu sieciowego oraz dostarczenie profesjonalnych rozwiązań cyfrowych. Deklaruję otwartość na niezobowiązujący kontakt i współpracę opartą na partnerstwie. Razem osiągniemy sukces!”
Advisory Team
Obszar dolnośląski
ul. Tyniecka 3 55-040 Kobierzyce
Obszar centralny, północno-wschodni
Al. Jerozolimskie 184 02-486 Warszawa
Obszar małopolski
Zakopiańska 70A, 30-418 Kraków
REZERWACJA STOLIKÓW
Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną przygotowaliśmy dla Was kolejny materiał pokazujący w jaki sposób uruchomić możliwość skorzystania z rezerwacji stolików w Waszych lokalach. Narzędzie jest proste w obsłudze i to Wy decydujecie kiedy i w jakich godzinach ma działać.
- brak ograniczenia ilości miejsc oraz stolików
- możliwość dodania narzędzia na każdą stronę (w tym portale społecznościowe) za pośrednictwem prostego linku
- prosta obsługa
- nieskomplikowana konfiguracja
- powiadomienia @ oraz SMS
Jeżeli zachęcił Was film do skorzystania z narzędzia, zapraszamy do przesłania danych do kontaktu (Nazwa lokalu, imię i nazwisko, numer telefonu oraz preferowane godziny kontaktu) tutaj.
SPRZĘT ZA OBROTY
Poszerzasz działalność lub otwierasz nowy lokal?
Kupiłeś nowy sprzęt lub dopiero planujesz wyposażyć swoją gastronomię?
Już dziś dołącz do programu SPRZĘT ZA OBROTY, kupuj w MAKRO, a my pomożemy sfinansować Twoją inwestycję.
Zgłoś się do programu wypełniając formularz zgłoszeniowy lub spytaj o szczegóły swojego przedstawiciela handlowego.
Kasy online to urządzenia fiskalne, które dzięki połączeniu z Internetem przesyłają aktualne dane sprzedażowe do Centralnego Repozytorium Kas. Wielu przedsiębiorców korzysta już z tego typu urządzeń. Pozostali muszą dostosować się do terminów obowiązkowej instalacji kas online, które podało Ministerstwo Finansów. Firmy “świadczące stałe lub sezonowe usługi związane z wyżywieniem – stacjonarne placówki gastronomiczne oraz usługi w zakresie krótkotrwałego zakwaterowania” będą musiały obowiązkowo rejestrować sprzedaż na kasach online już od 1 stycznia 2021 roku.
Sprzedawaj i promuj swoje usługi online.
Jesteśmy agencją 360° z Wrocławia, która specjalizuje się głównie w reklamie i prowadzeniu profili w mediach społecznościowych w branży HoReCa
Too Good To Go
Co to jest program Too Good To Go?
Nikt z nas nie lubi wyrzucać jedzenia, ale niestety nawet najlepsze planowanie czasami nie jest nas w stanie uchronić nas przed marnowaniem.
W Polsce marnuje się rocznie 9 milionów ton żywności. Często bardzo trudno jest przewidzieć zapasy, oczekiwania konsumentów też zmieniają się i trudno je ocenić. Niektóre produkty będą niedostępne w niektórych dniach, a nadwyżki w kolejnych. Dotyczy to wszystkich produktów – od dań przygotowywanych na miejscu, przez owoce i warzywa czy lemoniady i koktajle.
Jak dołączyć?
Warto podkreślić, że dołączenie do Too Good To Go nie wiąże się z podpisywaniem umowy, można dołączyć i zrezygnować w każdej chwili. By dołączyć do programu wystarczy wysłać maila na info@toogoodtogo.pl lub zostawić do kontakt na stronie www.toogoodtogo.pl/pl/business.
Sprawdź jak to działa
“Cześć! Nazywam się Piotr Kołodziejczyk w MAKRO Polska zajmuję się dostarczaniem cyfrowych rozwiązań dla gastronomii. Moją pasją jest marketing internetowy i promocja w sieci. W mojej pracy pomagam klientom rozwijać swój biznes dostosowując go do internetowych trendów.“