Wybierz pozycję z menu
Higiena i bezpieczeństwo w pracy
Wsparcie Twojego biznesu - narzędzia
Oferty specjalne
Narzędzia i usługi Makro
Narzędzia i usługi partnerów Makro
Materiały do pobrania
BĄDŹ ONLINE to się naprawdę opłaca!

Sprzedawaj i promuj swoje usługi online – na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Śledź wszystkie informacje kontaktowe Twoich gości, którzy zamawiają online i telefonicznie, aby mieć kontakt z aktualnymi klientami. Zbieraj na bieżąco zgody na kontakt telefoniczny i mailowy. To pozwoli Ci na stałe zwiększanie grupy klientów do których będziesz mógł wysyłać cykliczne informacje o swoich daniach i usługach.

NARZĘDZIA I USŁUGI MAKRO

DISH to nowoczesna platforma dla gastronomii. Daje restauratorom dostęp do kompleksowych narzędzi takich jak: strona internetowa, rezerwacja stolików online oraz narzędzie do zarządzania wizytówką Google – WebListing. Wszystkie narzędzia dostępne są w jednym miejscu w aplikacji mobilnej DISH na Android oraz iOS.

MAKRO Polska zapewnia partnerską współpracę i pomoc w budowaniu tożsamości i kreowaniu wizerunku restauracji w sieci.  Dzięki wykorzystaniu cyfrowych rozwiązań dla gastronomii oraz najlepiej dostosowanych kanałów marketingu dbamy o rozpoznawalność i Twój sukces online.

Dla naszych klientów zdecydowaliśmy się udzielić darmowego dostępu do pakietu Professional do 31.01.2021r. W tym okresie możesz bezpłatnie przetestować funkcje Premium. Jeśli nie zdecydujesz się na kontynuację pakietu Professional, zmienimy go z powrotem na pakiet Starter, a Ty nie zostaniesz obciążony opłatą abonamentową.

Dostosuj narzędzia do swoich potrzeb wybierając pomiędzy pakietami Starter i Professional. 

Bądź widoczny w sieci! Testuj bezpłatnie nowy plan Dish Professional.

Propozycja Starter Professional
Strona internetowa
Google My Business
Rezerwacja Stolików przez Google
Rezerwacja Stolików Widget
Automatyczne generowanie opisu 
w różnych językach
 
Powiadomienia SMS  
Wizualny plan rezerwacji  
Wsparcie klienta
DODATKOWO
Aplikacja DISH Bezpłatna Bezpłatna
Opłata aktywacyjna dla klienta MAKRO 189 zł 89 zł
OPŁATA MIESIĘCZNA 
DLA KLIENTA MAKRO
BEZPŁATNA 89 zł
Twój biznes w sieci
Naszym klientom oferujemy stronę internetową z przyjaznym interfejsem i łatwością obsługi. Chcemy pomóc Ci odnieść cyfrowy sukces w sieci!

Dlaczego warto skorzystać ze strony internetowej od Makro?

  • reklama Twojego lokalu gastronomicznego w sieci
  • intuicyjna obsługa
  • możliwość uruchomienia modułu zamawiania posiłków
  • samodzielne zarządzanie, również przez aplikację mobilną
  • przejrzysty wygląd, dostosowany do urządzeń mobilnych
  • podgląd do statystyk wyświetleń
  • dajemy wybór skorzystania z domeny eatbu.com lub z własnej
  • możliwość zamieszczenia na stronie modułu rezerwacji stolików online

Digital Team

  • Zastanawiają się Państwo w jaki sposób rozwinąć swój biznes gastronomiczny?
  • Co zrobić, żeby skutecznie zarządzać swoją restauracją i wprowadzić ją na wyższy poziom?
  • W jaki sposób pozyskać nowych gości do swojego lokalu a zarazem zadbać o relacje z dotychczasowymi?

Zapraszamy do kontaktu a postaramy się pomóc wykorzystać narzędzia cyfrowe jakie oferuje Makro tak aby powyższe pytania stały się tylko drogą do sukcesu w branży.

Piotr Kołodziejczyk
Region działania:
Mazowiecko-Podlaski

“Cześć! Nazywam się Piotr Kołodziejczyk w MAKRO Polska zajmuję się dostarczaniem cyfrowych rozwiązań dla gastronomii. Moją pasją jest marketing internetowy i promocja w sieci. W mojej pracy pomagam klientom rozwijać swój biznes dostosowując go do internetowych trendów.“

Daria Rulińska
Region działania:
Trójmiejsko-Mazurski, Kujawsko-Łódzki

“Dzień dobry! Nazywam się Daria Rulińska i jestem specjalistą do spraw sprzedaży rozwiązań HoReCa Digital w MAKRO Polska. Na co dzień zajmuję się wsparciem widoczności restauracji w sieci i pomagam w trudach prowadzenia marketingu online.”

Opinie klientów

Advisory Team

Nasze działania dotykają obszarów takich jak:

  • Analiza i optymalizacja menu
  • Tajemniczy klient w lokalu Klienta
  • Tajemniczy klient w lokalu konkurencji
  • Doradztwo w zakresie organizacji pracy kuchni
  • Optymalizacja pracy serwisu kelnerskiego
  • Dzień z Szefem Kuchni/ audyt kuchni i magazynu
  • Optymalizacja zapasów
  • Optymalizacja kosztów
  • Budowanie stron Internetowych
  • Doradztwo w zakresie zarządzania  sprzedażą
  • Wsparcie w marketingu Internetowym
  • Doradztwo w zakresie rekrutacji załogi
zdjęcie
Maciej Możejko
Ekspert do spraw rozwoju biznesu klienta HoReCa
Obszar dolnośląski
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
ul. Tyniecka 3 55-040 Kobierzyce
Współzałożyciel i współwłaściciel piekarnio-cukierni bakeMAnia, która stała się najlepiej ocenianą piekarnio-cukiernią w swoim regionie. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w optymalizacji procesów biznesowych i redukcji kosztów - Six Sigma Black Belt, Lean Management ekspert. Posiada prawie 15 letnie doświadczenie w sprzedaży, oraz negocjacjach biznesowych.
zdjęcie
Krzysztof Matej
Ekspert do spraw rozwoju biznesu klienta HoReCa
Obszar centralny, północno-wschodni
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Al. Jerozolimskie 184 02-486 Warszawa
20 lat doświadczenia na stanowiska menedżerskim w branży gastronomicznej. Zarządzał restauracjami w Polsce i Wielkiej Brytanii gdzie był odpowiedzialny na rozwój i kreowanie strategii biznesowej (Hilton London, Sheraton Skyline Hotel & Conference Center, London, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, Warsaw, Lemongrass Restaurant & Bar ). Były menedżer – Atelier Amaro – restauracji nagrodzonej gwiazdką Michelin.
zdjęcie
Tomasz Tomasik
Ekspert do spraw rozwoju biznesu klienta HoReCa
Obszar małopolski
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Zakopiańska 70A, 30-418 Kraków
Zdobywał doświadczenie w gastronomi od 2002 w Polsce (Zbilżenia, Trattoria Soprano, Trocadero, De Facto) oraz za granicą (Ettington Park Hotel, Heritage Motor Centre, Charcote Pheasant, Royal Shakespeare Theater, Best Western Grosvenor). Poza doświadczeniem związanym z gastronomią, certyfikowany międzynarodowy trener sprzedaży.
REKOMENDACJE
NOWOŚĆ

STAVA - usługa dowozów posiłków

Jesteśmy pierwszą w Europie franczyzą w branży dowozów posiłków. Oferowane przez nasze oddziały usługi kurierskie pomagają restauracjom rozwijać biznes w oparciu o dowozy, sprowadzając kwestię dostawy posiłku do kilku kliknięć na tablecie.

Dysponujemy pierwszym na rynku oprogramowaniem, które w 100% automatycznie rozdziela zlecenia kurierom, uwalniając od konieczności zaangażowania kosztownych dyspozytorów, a jednocześnie redukując liczbę potrzebnych na mieście kurierów o 30 do 50% dzięki zaawansowanym algorytmom logistycznym. Zautomatyzowaliśmy również administracyjną stronę przedsięwzięcia w stopniu ograniczającym pracochłonność do mniej niż 10 godzin tygodniowo.

Udostępniane franczyzobiorcom narzędzia pozwalają im zapewnić restauracjom nie tylko ograniczenie kłopotów z utrzymaniem własnych pojazdów i kurierów, ale również zawsze niższe koszty i szybsze dostawy w porównaniu do zatrudniania własnych kierowców.

stava logo
#bezpiecznedowozy

Bezpieczne dowozy - jak zadbać o swoje bezpieczeństwo przy dostawie jedzenia z restauracji?

Cała branża gastronomiczna w związku z pandemią znalazła się w bardzo trudnej sytuacji. Dowozy i wynosy to w tej chwili jedyne źródła przychodu dla restauracji. Na gastro-kurierach ciąży zatem ogromna odpowiedzialność, zarówno związana z bezpieczeństwem swoim, konsumentów oraz obsługi restauracji jak i za działalność lokali. Co robią kurierzy, żeby realizować bezpieczne dowozy? Jak klienci sami mogą zadbać o swoje bezpieczeństwo?

stava car

Zasady dobrej dezynfekcji to podstawa bezpiecznych dowozów

Przed rozpoczęciem pracy, kurierzy przechodzą szczegółowy, specjalistyczny kurs, który przygotowuje ich do pracy w obecnie panujących warunkach. Zakres przekazywanych dostawcom informacji obejmuje przede wszystkim zachowanie wszelkich procedur bezpieczeństwa i higieny transportu posiłków z restauracji do miejsca docelowego.

Kurierzy otrzymują kompleksową wiedzę m.in. na temat dezynfekcji biura, narzędzi pracy i samochodu oraz kwestii bezpieczeństwa, np. poprawnego zdejmowania rękawiczek ochronnych. Z uwagi na wprowadzone restrykcje, obecnie szkolenia są prowadzone za pośrednictwem kanałów online lub w otwartej przestrzeni - z zachowaniem bezpiecznej odległości.

Dowiedz się więcej o:

Zasadach dobrej dezynfekcji

Bezkontaktowa dostawa

Bezkontaktowa dostawa jest obecnie najbardziej bezpieczną opcją dla dowozów jedzenia. Jest to sposób dostarczenia zamówienia, podczas którego nie dochodzi do kontaktu pomiędzy kurierem a osobą zamawiającą posiłek.

Mechanizm funkcjonowania bezpiecznych dowozów jest prosty: posiłki przygotowane w restauracji pozostawiane są w specjalnej strefie buforowej, skąd kurierzy odbierają zamówienie bez kontaktu z pracownikami lokalu. Następnie z zachowaniem wszelkich procedur bezpieczeństwa i higieny posiłki dostarczane są pod wskazany adres.

Kurierzy, w celu zachowania bezpieczeństwa nie powinni wchodzić do budynku - najlepiej, żeby klient wyszedł przed budynek i odebrał posiłek z umówionego z kurierem miejsca. Chodzi o to, żeby nie musieli przebywać w windach i klatkach schodowych. Życie pisze jednak różne scenariusze i zdarza się, że kurierzy będą musieli wchodzić do budynków. Zawsze są jednak wyposażeni w maseczki ochronne oraz odpowiednie rękawiczki.

Dowiedz się więcej o:

stava icons
stava icons

Płatności online

Wiele restauracji zachęcając swoich klientów do bezkontaktowych i bezpiecznych płatności oferuje szereg alternatywnych form, które pozwolą uregulować rachunek i zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa.

Wiele lokali umożliwia swoim klientom opłacenie zamówienia poprzez podanie kodu Blik przez telefon. Po stronie płatnika jest podanie 6-cyfrowego kodu oraz zatwierdzenie transakcji. Takie rozwiązanie zapewnia restauracji natychmiastowe otrzymanie środków, a klientowi pozwala na otrzymanie zamówienia bez konieczności bezpośredniego kontaktu z kurierem.

Klient nie musi martwić się o sposób przekazania gotówki lub obawiać się konieczności skorzystania z terminala, a kurier może dostarczyć zamówienie z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa - bez kontaktu z zamawiającym.

Dowiedz się więcej o:

Płatnościach online

REZERWACJA STOLIKÓW

Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną przygotowaliśmy dla Was kolejny materiał pokazujący w jaki sposób uruchomić możliwość skorzystania z rezerwacji stolików w Waszych lokalach. Narzędzie jest proste w obsłudze i to Wy decydujecie kiedy i w jakich godzinach ma działać.

  • brak ograniczenia ilości miejsc oraz stolików
  • możliwość dodania narzędzia na każdą stronę (w tym portale społecznościowe) za pośrednictwem prostego linku
  • prosta obsługa
  • nieskomplikowana konfiguracja
  • powiadomienia @ oraz SMS

Jeżeli zachęcił Was film do skorzystania z narzędzia, zapraszamy do przesłania danych do kontaktu (Nazwa lokalu, imię i nazwisko, numer telefonu oraz preferowane godziny kontaktu) tutaj.

MENUKIT

Przygotowaliśmy dla Was materiał pokazujący w jaki sposób zoptymalizować przygotowanie potraw w Waszych lokalach, ograniczyć koszty i to wszystko zupełnie bezpłatnie używając naszego narzędzia MenuKit.
  • brak ograniczenia ilości przepisów oraz produktów
  • narzędzie dostosowane dla wielu lokali
  • koszty potraw na podstawie produktów oraz ich gramatury – możecie policzyć proponowane przez nas przepisy lub wprowadzić własne
  • narzędzie jest bezpłatne
  • prosta obsługa
  • szybka konfiguracja
Bezpłatne narzędzie do obliczania food costu
Jeżeli zachęcił Was film do skorzystania z bezpłatnego narzędzia, zapraszamy do przesłania danych do kontaktu (Nazwa lokalu, imię i nazwisko, numer telefonu oraz preferowane godziny kontaktu) tutaj.

SPRZĘT ZA OBROTY

Image equipment

Otwierasz nowy lokal lub restaurację?

Kupiłeś nowy sprzęt lub dopiero planujesz wyposażyć swoją gastronomię?

Pomożemy sfinansować Twoją inwestycję, już dziś dołącz do programu SPRZĘT ZA OBROTY, kupuj w Makro, a zwrócimy Ci wartość zakupionego sprzętu.
Ministerstwo Finansów rozpoczęło proces digitalizacji ewidencji sprzedaży. W efekcie do 01.01.2021 HoReCa musi wdrożyć „Kasy fiskalne online – sprawdź jak możemy pomóc sfinansować Twój sprzęt.”
Zgłoś się do programu wypełniając formularz zgłoszeniowy lub spytaj swojego przedstawiciela handlowego o szczegóły.

KRYZYSOWE DOBRE PRAKTYKI

Narzędzia i usługi partnerów Makro
Kasy online niedługo zaczną być obowiązkowe w gastronomii

Kasy online to urządzenia fiskalne, które dzięki połączeniu z Internetem przesyłają aktualne dane sprzedażowe do Centralnego Repozytorium Kas. Wielu przedsiębiorców korzysta już z tego typu urządzeń. Pozostali muszą dostosować się do terminów obowiązkowej instalacji kas online, które podało Ministerstwo Finansów. Firmy “świadczące stałe lub sezonowe usługi związane z wyżywieniem – stacjonarne placówki gastronomiczne oraz usługi w zakresie krótkotrwałego zakwaterowania” będą musiały obowiązkowo rejestrować sprzedaż na kasach online już od 1 stycznia 2021 roku.

POSbistro - PRZEJDŹ Z NAMI NA FISKALIZACJĘ ONLINE

Image posbistro

Masz kasę fiskalną?

Pamiętaj aby do końca grudnia 2020 roku wymienić ją na urządzenie fiskalne online.

Masz system POS?

Jeśli zakupiłeś zintegrowaną z systemem drukarkę fiskalną przed 1. maja 2019 roku, to jesteś zobligowany do wymiany jej na nowe urządzenie fiskalne online.

Wraz z uchwaleniem ustawy z dnia 15 marca 2019 roku o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy – Prawo o miarach, właściciele lokali gastronomicznych są zobligowani do wymiany swoich urządzeń fiskalnych na urządzenia online.

POSbistro dla kadry zarządzającej

POSbistro icon 1

Raporty i monitoring food costu

POSbistro icon 2

Optymalne zatowarowanie i prognoza zakupowa

POSbistro icon 3

Preferencje zakupowe lojalnych klientów

POSbistro icon 4

Szybsze wdrożenie i kontrola efektywności

POSbistro dla obsługi w lokalu

POSbistro icon 5

Mobilna obsługa i szybsza rotacja stolików

POSbistro icon 6

Ułatwienie szefowi kuchni procesu zamawiania

POSbistro icon 7

Automatyczne rekomendacje zwiększające średnią wartość rachunku

PosPOSbistro icon 8

Większa ilość zamówień dzieki samoobsłudze

Jakie korzyści niesie za sobą system POSbistro? Kasa online POSbistro
Elektroniczny przesył informacji do CRK icon check icon white
Podgląd danych sprzedażowych w czasie rzeczywistym icon white icon white
Zarządzanie magazynem icon white icon white
Automatycznie przesyłanie faktur z MAKRO icon white icon white

Jak przejść na online z MAKRO?

  • Wypełnij formularz
  • Doradca naszego partnera skontaktuje się z Tobą
  • Zapoznaj się z ofertą specjalną, którą od nas otrzymasz
  • Zainstaluj aplikację sprzedażową POSbistro w lokalu i przenieś swój biznes na wyższy poziom zarządzania
Image POSbistro online

DirectBistro

uber eats
  • niska prowizja za zamówienia
  • profil Twojej restauracji gotowy w 24h!
  • rozwiązanie w pełni zintegrowane z systemem sprzedażowym POSbistro
  • aktywny link, który prowadzi klientów bezpośrednio do Twojego menu online
  • w pełni funkcjonalne menu z DirectBistro można umieścić na stronie internetowej restauracji
  • możliwość dostosowania wyglądu menu
  • współpraca z serwisem Przelewy24 - zaufanym partnerem w zakresie płatności online
    (*marża za transakcje wg. promocyjnej oferty dla klientów POSbistro)
  • wypłata zgromadzonych środków w dowolnej chwili
  • swobodna edycja menu i cen oraz promocji, bez konieczności autoryzacji
  • aplikacja umożliwia bezpłatne wysyłanie push notyfikacji do klientów - dodatkowy kanał komunikacji o aktualnej ofercie i promocjach

* Aplikacja wymaga korzystania z systemu sprzedażowego na tablety POSbistro (specjalna oferta dla nowych klientów - nawet do -50%)

POSdriver

Najważniejsze cechy:

  • możliwość współpracy kilku lokali gastronomicznych z jednego miasta w zakresie wspólnych dowozów posiłków
  • podgląd na to, gdzie aktualnie znajduje się kierowca (oszacowanie czasu na kolejny dowóz)
  • raporty z podziałem na liczbę kursów dla danego lokalu
  • automatyczna komunikacja kierowcy z kucharzem

Aplikacja wymaga korzystania z systemu sprzedażowego na tablety POSbistro (specjalna oferta dla nowych klientów - nawet do -50%)

posdriver

Too Good To Go

Co to jest program Too Good To Go?

Nikt z nas nie lubi wyrzucać jedzenia, ale niestety nawet najlepsze planowanie czasami nie jest nas w stanie uchronić nas przed marnowaniem.

W Polsce marnuje się rocznie 9 milionów ton żywności. Często bardzo trudno jest przewidzieć zapasy, oczekiwania konsumentów też zmieniają się i trudno je ocenić. Niektóre produkty będą niedostępne w niektórych dniach, a nadwyżki w kolejnych. Dotyczy to wszystkich produktów – od dań przygotowywanych na miejscu, przez owoce i warzywa czy lemoniady i koktajle.

Jak dołączyć?

Warto podkreślić, że dołączenie do Too Good To Go nie wiąże się z podpisywaniem umowy, można dołączyć i zrezygnować w każdej chwili. By dołączyć do programu wystarczy wysłać maila na info@toogoodtogo.pl lub zostawić do kontakt na stronie www.toogoodtogo.pl/pl/business.

Sprawdź jak to działa
too good to go

MATERIAŁY DO POBRANIA

Nie macie czasu na przygotowanie materiałów informacyjnych? Przygotowaliśmy je dla Was i są gotowe do pobrania.

MATERIAŁY SOCIAL MEDIA

Paczka nr 1:

Zostań w domu, zamawiaj online jesteśmy otwarci

Paczka nr 2:

Ciasto z dowozem, danie dnia, zupa dnia

Paczka nr 3:

Darmowa dostawa, "smacznego", zestaw dnia wege, zestaw dnia

Paczka nr 4:

Zostań w domu, zamawiaj online jesteśmy otwarci

Paczka nr 5:

Standy na stoliki, menu z wizerunkiem jesiennym i zimowym

Szanowny Kliencie, w celu zapewnienia najlepszej jakości usług oraz zagwarantowania najlepszych promocji wykorzystujemy pliki cookies. Jeśli zgadzasz się przekazywać nam te informacje prosimy o kliknięcie „Zgadzam się”. Polityka prywatności >>