Ruszył cykl spotkań branżowych i warsztatów kulinarnych Szef dla Szefów, organizowany przez sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry. Wydarzenie skierowane jest do właścicieli i menedżerów restauracji oraz szefów kuchni.

Szef dla Szefów powstał z myślą o byciu bliżej sektora Horeca; możliwości nawiązania dialogu, ale również dostarczania wiedzy na temat trendów i nowości na rynku.

Podczas spotkań branżowych uczestnicy mają możliwość porozmawiać z ekspertami związanymi ze środowiskiem gastronomicznym, natomiast warsztaty kulinarne prowadzone są przez znanych i cenionych szefów kuchni.

W inauguracyjnym spotkaniu Szefa dla Szefów udział wzięła m.in. Justyna Adamczyk, Redaktor Naczelna Żółtego Przewodnika Gault&Millau, która przedstawiła kryteria oceny lokali przez jego inspektorów i odpowiedziała na pytanie: Co zrobić, aby zagościć na kartach przewodnika? Pierwsze warsztaty kulinarne, zorganizowane w ramach wydarzenia, odbyły się we Wrocławiu.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry – międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego – Media Markt, Saturn – lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów – Real i Galerii Kaufhof.