Wybierz pozycję z menu
Bezpieczna Gastronomia
Wsparcie Twojego biznesu - narzędzia
Narzędzia i usługi Makro
Narzędzia i usługi partnerów Makro
Materiały do pobrania
BĄDŹ ONLINE to się naprawdę opłaca!

Sprzedawaj i promuj swoje usługi online – na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Śledź wszystkie informacje kontaktowe Twoich gości, którzy zamawiają online i telefonicznie, aby mieć kontakt z aktualnymi klientami. Zbieraj na bieżąco zgody na kontakt telefoniczny i mailowy. To pozwoli Ci na stałe zwiększanie grupy klientów do których będziesz mógł wysyłać cykliczne informacje o swoich daniach i usługach.

NARZĘDZIA I USŁUGI MAKRO

DISH to nowoczesna platforma dla gastronomii. Daje restauratorom dostęp do kompleksowych narzędzi takich jak: strona internetowa, rezerwacja stolików online oraz narzędzie do zarządzania wizytówką Google – WebListing. Wszystkie narzędzia dostępne są w jednym miejscu w aplikacji mobilnej DISH na Android oraz iOS.

MAKRO Polska zapewnia partnerską współpracę i pomoc w budowaniu tożsamości i kreowaniu wizerunku restauracji w sieci.  Dzięki wykorzystaniu cyfrowych rozwiązań dla gastronomii oraz najlepiej dostosowanych kanałów marketingu dbamy o rozpoznawalność i Twój sukces online.

Dla naszych klientów zdecydowaliśmy się udzielić darmowego dostępu do pakietu Professional do 28.02.2021r. W tym okresie możesz bezpłatnie przetestować funkcje Premium. Jeśli nie zdecydujesz się na kontynuację pakietu Professional, zmienimy go z powrotem na pakiet Starter, a Ty nie zostaniesz obciążony opłatą abonamentową.

Dostosuj narzędzia do swoich potrzeb wybierając pomiędzy pakietami Starter i Professional. 

Bądź widoczny w sieci! Testuj bezpłatnie nowy plan Dish Professional.

Propozycja Starter Professional
Strona internetowa
Google My Business
Rezerwacja Stolików przez Google
Rezerwacja Stolików Widget
Automatyczne generowanie opisu 
w różnych językach
 
Powiadomienia SMS  
Wizualny plan rezerwacji  
Wsparcie klienta
DODATKOWO
Aplikacja DISH Bezpłatna Bezpłatna
Opłata aktywacyjna dla klienta MAKRO 189 zł 89 zł
OPŁATA MIESIĘCZNA 
DLA KLIENTA MAKRO
BEZPŁATNA 89 zł
Twój biznes w sieci
Naszym klientom oferujemy stronę internetową z przyjaznym interfejsem i łatwością obsługi. Chcemy pomóc Ci odnieść cyfrowy sukces w sieci!

Dlaczego warto skorzystać ze strony internetowej od Makro?

  • reklama Twojego lokalu gastronomicznego w sieci
  • intuicyjna obsługa
  • możliwość uruchomienia modułu zamawiania posiłków
  • samodzielne zarządzanie, również przez aplikację mobilną
  • przejrzysty wygląd, dostosowany do urządzeń mobilnych
  • podgląd do statystyk wyświetleń
  • dajemy wybór skorzystania z domeny eatbu.com lub z własnej
  • możliwość zamieszczenia na stronie modułu rezerwacji stolików online

Digital Team

  • Zastanawiają się Państwo w jaki sposób rozwinąć swój biznes gastronomiczny?
  • Co zrobić, żeby skutecznie zarządzać swoją restauracją i wprowadzić ją na wyższy poziom?
  • W jaki sposób pozyskać nowych gości do swojego lokalu a zarazem zadbać o relacje z dotychczasowymi?

Zapraszamy do kontaktu a postaramy się pomóc wykorzystać narzędzia cyfrowe jakie oferuje Makro tak aby powyższe pytania stały się tylko drogą do sukcesu w branży.

Piotr Kołodziejczyk
Region działania:
Mazowiecko-Podlaski

“Cześć! Nazywam się Piotr Kołodziejczyk w MAKRO Polska zajmuję się dostarczaniem cyfrowych rozwiązań dla gastronomii. Moją pasją jest marketing internetowy i promocja w sieci. W mojej pracy pomagam klientom rozwijać swój biznes dostosowując go do internetowych trendów.“

„Witam. Nazywam się Przemysław Poselt. Jestem skupiony na aspektach Digital w sektorze HoReCa. Pomogę Państwu wykreować lepszą widoczność w sieci, poprzez doradztwo w sprawach marketingu sieciowego oraz dostarczenie profesjonalnych rozwiązań cyfrowych. Deklaruję otwartość na niezobowiązujący kontakt i współpracę opartą na partnerstwie. Razem osiągniemy sukces!”

Opinie klientów

Advisory Team

Nasze działania dotykają obszarów takich jak:

  • Analiza i optymalizacja menu
  • Tajemniczy klient w lokalu Klienta
  • Tajemniczy klient w lokalu konkurencji
  • Doradztwo w zakresie organizacji pracy kuchni
  • Optymalizacja pracy serwisu kelnerskiego
  • Dzień z Szefem Kuchni/ audyt kuchni i magazynu
  • Optymalizacja zapasów
  • Optymalizacja kosztów
  • Budowanie stron Internetowych
  • Doradztwo w zakresie zarządzania  sprzedażą
  • Wsparcie w marketingu Internetowym
  • Doradztwo w zakresie rekrutacji załogi
zdjęcie
Maciej Możejko
Ekspert do spraw rozwoju biznesu klienta HoReCa
Obszar dolnośląski
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
ul. Tyniecka 3 55-040 Kobierzyce
Współzałożyciel i współwłaściciel piekarnio-cukierni bakeMAnia, która stała się najlepiej ocenianą piekarnio-cukiernią w swoim regionie. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w optymalizacji procesów biznesowych i redukcji kosztów - Six Sigma Black Belt, Lean Management ekspert. Posiada prawie 15 letnie doświadczenie w sprzedaży, oraz negocjacjach biznesowych.
zdjęcie
Krzysztof Matej
Ekspert do spraw rozwoju biznesu klienta HoReCa
Obszar centralny, północno-wschodni
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Al. Jerozolimskie 184 02-486 Warszawa
20 lat doświadczenia na stanowiska menedżerskim w branży gastronomicznej. Zarządzał restauracjami w Polsce i Wielkiej Brytanii gdzie był odpowiedzialny na rozwój i kreowanie strategii biznesowej (Hilton London, Sheraton Skyline Hotel & Conference Center, London, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, Warsaw, Lemongrass Restaurant & Bar ). Były menedżer – Atelier Amaro – restauracji nagrodzonej gwiazdką Michelin.
zdjęcie
Tomasz Tomasik
Ekspert do spraw rozwoju biznesu klienta HoReCa
Obszar małopolski
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Zakopiańska 70A, 30-418 Kraków
Zdobywał doświadczenie w gastronomi od 2002 w Polsce (Zbilżenia, Trattoria Soprano, Trocadero, De Facto) oraz za granicą (Ettington Park Hotel, Heritage Motor Centre, Charcote Pheasant, Royal Shakespeare Theater, Best Western Grosvenor). Poza doświadczeniem związanym z gastronomią, certyfikowany międzynarodowy trener sprzedaży.
REKOMENDACJE
Rafał Zaręba
Executive Chef kuchni Akademii Inspiracji Makro z ponad 20-letnim doświadczeniem w gastronomii.

Swoje pierwsze kroki w zawodzie stawiał w jednej z restauracji z kuchnią włoską. Stamtąd trafił do Cafe Bar Lemon, gdzie zaledwie po roku pracy objął stanowisko Szefa Kuchni, które zajmował przez kolejne 10 lat. W międzyczasie rozwijał swój warsztat m.in w studium hotelarskim, w hotelu Jan III Sobieski w Warszawie oraz w Lyonie, gdzie ukończył szkolenie w Instytucie Paula Bocuse’a. Wysokie standardy pracy pod wodzą uznanych, francuskich Szefów Kuchni wywołały u niego chęć rozwijania się w tym kierunku. W Polsce naturalnym wyborem było Atelier Amaro, w którym przepracował ponad 2 lata. Po Atelier objął funkcję Executive Chefa w prestiżowej restauracji Warszawski Sznyt przy Pl. Zamkowym, gdzie przez ponad 2 lata kreował menu oparte o kuchnię polską w nowoczesnym wydaniu. W Akademii odpowiada za ofertę szkoleń gastronomicznych, pracę zespołu kucharzy oraz dzieli się swoim doświadczeniem z uczestnikami warsztatów, które prowadzi.

Tomasz Świerczek
Szef kuchni Akademii Inspiracji Makro w Krakowie.

W wieku 15 lat rozpoczął edukację w kierunku gastronomii- najpierw uczęszczał do szkoły gastronomicznej w Berlinie, a następnie ukończył studia I i II stopnia na kierunku Culinarty Arts. Dalszą edukację wzbogacił o studia podyplomowe Technologia Żywienia i Hotelarstwo w Dublin Instytut of Technology. Dzięki studiom w Berlinie miał możliwość odbycia prestiżowych staży w jedno, dwu, a nawet trzygwiazdkowych restauracjach Michelin. Dalszą karierę zawodową kontynuował w Paryżu, Dubaju, Londynie. Pracował między innymi w restauracjach The Ledbury (** Michelin), Pavillon Ledoyen oraz Intercontinental Dubai Marina Hotel. Ostatnie 6 lat spędził w Irlandii. Jego największym osiągnięciem było zdobycie przez restaurację Campagne Gwiazdki Michelin kiedy był zastępcą Szefa Kuchni. Cechuje go wysoki standard pracy, ponadprzeciętny zmysł sztuki kulinarnej oraz prestiżowe doświadczenie, którym potrafi się dzielić z innymi.

REZERWACJA STOLIKÓW

Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną przygotowaliśmy dla Was kolejny materiał pokazujący w jaki sposób uruchomić możliwość skorzystania z rezerwacji stolików w Waszych lokalach. Narzędzie jest proste w obsłudze i to Wy decydujecie kiedy i w jakich godzinach ma działać.

  • brak ograniczenia ilości miejsc oraz stolików
  • możliwość dodania narzędzia na każdą stronę (w tym portale społecznościowe) za pośrednictwem prostego linku
  • prosta obsługa
  • nieskomplikowana konfiguracja
  • powiadomienia @ oraz SMS

Jeżeli zachęcił Was film do skorzystania z narzędzia, zapraszamy do przesłania danych do kontaktu (Nazwa lokalu, imię i nazwisko, numer telefonu oraz preferowane godziny kontaktu) tutaj.

MENUKIT

Przygotowaliśmy dla Was materiał pokazujący w jaki sposób zoptymalizować przygotowanie potraw w Waszych lokalach, ograniczyć koszty i to wszystko zupełnie bezpłatnie używając naszego narzędzia MenuKit.
  • brak ograniczenia ilości przepisów oraz produktów
  • narzędzie dostosowane dla wielu lokali
  • koszty potraw na podstawie produktów oraz ich gramatury – możecie policzyć proponowane przez nas przepisy lub wprowadzić własne
  • narzędzie jest bezpłatne
  • prosta obsługa
  • szybka konfiguracja
Bezpłatne narzędzie do obliczania food costu
Jeżeli zachęcił Was film do skorzystania z bezpłatnego narzędzia, zapraszamy do przesłania danych do kontaktu (Nazwa lokalu, imię i nazwisko, numer telefonu oraz preferowane godziny kontaktu) tutaj.

SPRZĘT ZA OBROTY

Image equipment

Otwierasz nowy lokal lub restaurację?

Kupiłeś nowy sprzęt lub dopiero planujesz wyposażyć swoją gastronomię?

Pomożemy sfinansować Twoją inwestycję, już dziś dołącz do programu SPRZĘT ZA OBROTY, kupuj w Makro, a zwrócimy Ci wartość zakupionego sprzętu.
Ministerstwo Finansów rozpoczęło proces digitalizacji ewidencji sprzedaży. W efekcie do 01.01.2021 HoReCa musi wdrożyć „Kasy fiskalne online – sprawdź jak możemy pomóc sfinansować Twój sprzęt.”
Zgłoś się do programu wypełniając formularz zgłoszeniowy lub spytaj swojego przedstawiciela handlowego o szczegóły.

Narzędzia i usługi partnerów Makro

Hop.City - Zarabiaj więcej i wynajmij skuter elektryczny!

hop city logo

Czas dostawy i jakość obsługi, to najważniejsze cechy, na które zwraca uwagę klient, składając zamówienie. Chcemy zwiększać potencjał i możliwości branży gastronomicznej, aby jeszcze więcej klientów zamawiało jedzenie z restauracji czy kawiarni, dlatego oferujemy najtańsze i najwygodniejsze pojazdy do dostaw jedzenia. Wypożyczając skutery elektryczne od Hop.City,restauracja zyskuje pojazd, który jest ubezpieczony, z pełnym wyposażeniem i serwisem, a jego koszt jest niższy, niż standardowe paliwo.

Sprawdź korzyści
wspieram gastro

OFERTA SPECJALNA

dla klientów Makro 750 zł 660 zł*

KORZYŚCI DLA KLIENTA

skuter
ikona led
Skuter elektryczny
ze światłami LED
ikona zasięg
Zasięg 50/90 km
ikona śledzenie
System śledzenia
i bezkluczykowego najmu
ikona prędkość maksymalna
Max. prędkość: 45km/h
ikona ubezpieczenie
Ubezpieczenie
ikona ładowrka
Ładowarka do baterii
ikona ładowrka
Kask

PORZUĆ SKUTER SPALINOWY I WYBIERZ ELEKTRYCZNY

Własny skuter spalinowy:

obraz co2
  • ubezpieczenie - ok. 500 zł netto
  • serwis - ok. 500 zł
  • koszt zakupu skutera - ok. 4000 zł netto
  • koszty paliwa - ok. 900 zł

Skuter elektryczny na wynajem:

obraz wtyczka
  • ubezpieczenie 0 zł
  • serwis 0 zł
  • koszt najmu 660 zł netto
  • koszty prądu (ok. 50 zł)
Kasy online niedługo zaczną być obowiązkowe w gastronomii

Kasy online to urządzenia fiskalne, które dzięki połączeniu z Internetem przesyłają aktualne dane sprzedażowe do Centralnego Repozytorium Kas. Wielu przedsiębiorców korzysta już z tego typu urządzeń. Pozostali muszą dostosować się do terminów obowiązkowej instalacji kas online, które podało Ministerstwo Finansów. Firmy “świadczące stałe lub sezonowe usługi związane z wyżywieniem – stacjonarne placówki gastronomiczne oraz usługi w zakresie krótkotrwałego zakwaterowania” będą musiały obowiązkowo rejestrować sprzedaż na kasach online już od 1 stycznia 2021 roku.

POSbistro - PRZEJDŹ Z NAMI NA FISKALIZACJĘ ONLINE

Image posbistro

Masz kasę fiskalną?

Pamiętaj aby do końca grudnia 2020 roku wymienić ją na urządzenie fiskalne online.

Masz system POS?

Jeśli zakupiłeś zintegrowaną z systemem drukarkę fiskalną przed 1. maja 2019 roku, to jesteś zobligowany do wymiany jej na nowe urządzenie fiskalne online.

Wraz z uchwaleniem ustawy z dnia 15 marca 2019 roku o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy – Prawo o miarach, właściciele lokali gastronomicznych są zobligowani do wymiany swoich urządzeń fiskalnych na urządzenia online.

POSbistro dla kadry zarządzającej

POSbistro icon 1

Raporty i monitoring food costu

POSbistro icon 2

Optymalne zatowarowanie i prognoza zakupowa

POSbistro icon 3

Preferencje zakupowe lojalnych klientów

POSbistro icon 4

Szybsze wdrożenie i kontrola efektywności

POSbistro dla obsługi w lokalu

POSbistro icon 5

Mobilna obsługa i szybsza rotacja stolików

POSbistro icon 6

Ułatwienie szefowi kuchni procesu zamawiania

POSbistro icon 7

Automatyczne rekomendacje zwiększające średnią wartość rachunku

PosPOSbistro icon 8

Większa ilość zamówień dzieki samoobsłudze

Jakie korzyści niesie za sobą system POSbistro? Kasa online POSbistro
Elektroniczny przesył informacji do CRK icon check icon white
Podgląd danych sprzedażowych w czasie rzeczywistym icon white icon white
Zarządzanie magazynem icon white icon white
Automatycznie przesyłanie faktur z MAKRO icon white icon white

Jak przejść na online z MAKRO?

  • Wypełnij formularz
  • Doradca naszego partnera skontaktuje się z Tobą
  • Zapoznaj się z ofertą specjalną, którą od nas otrzymasz
  • Zainstaluj aplikację sprzedażową POSbistro w lokalu i przenieś swój biznes na wyższy poziom zarządzania
Image POSbistro online

DirectBistro

uber eats
  • niska prowizja za zamówienia
  • profil Twojej restauracji gotowy w 24h!
  • rozwiązanie w pełni zintegrowane z systemem sprzedażowym POSbistro
  • aktywny link, który prowadzi klientów bezpośrednio do Twojego menu online
  • w pełni funkcjonalne menu z DirectBistro można umieścić na stronie internetowej restauracji
  • możliwość dostosowania wyglądu menu
  • współpraca z serwisem Przelewy24 - zaufanym partnerem w zakresie płatności online
    (*marża za transakcje wg. promocyjnej oferty dla klientów POSbistro)
  • wypłata zgromadzonych środków w dowolnej chwili
  • swobodna edycja menu i cen oraz promocji, bez konieczności autoryzacji
  • aplikacja umożliwia bezpłatne wysyłanie push notyfikacji do klientów - dodatkowy kanał komunikacji o aktualnej ofercie i promocjach

* Aplikacja wymaga korzystania z systemu sprzedażowego na tablety POSbistro (specjalna oferta dla nowych klientów - nawet do -50%)

POSdriver

Najważniejsze cechy:

  • możliwość współpracy kilku lokali gastronomicznych z jednego miasta w zakresie wspólnych dowozów posiłków
  • podgląd na to, gdzie aktualnie znajduje się kierowca (oszacowanie czasu na kolejny dowóz)
  • raporty z podziałem na liczbę kursów dla danego lokalu
  • automatyczna komunikacja kierowcy z kucharzem

Aplikacja wymaga korzystania z systemu sprzedażowego na tablety POSbistro (specjalna oferta dla nowych klientów - nawet do -50%)

posdriver

Too Good To Go

Co to jest program Too Good To Go?

Nikt z nas nie lubi wyrzucać jedzenia, ale niestety nawet najlepsze planowanie czasami nie jest nas w stanie uchronić nas przed marnowaniem.

W Polsce marnuje się rocznie 9 milionów ton żywności. Często bardzo trudno jest przewidzieć zapasy, oczekiwania konsumentów też zmieniają się i trudno je ocenić. Niektóre produkty będą niedostępne w niektórych dniach, a nadwyżki w kolejnych. Dotyczy to wszystkich produktów – od dań przygotowywanych na miejscu, przez owoce i warzywa czy lemoniady i koktajle.

Jak dołączyć?

Warto podkreślić, że dołączenie do Too Good To Go nie wiąże się z podpisywaniem umowy, można dołączyć i zrezygnować w każdej chwili. By dołączyć do programu wystarczy wysłać maila na info@toogoodtogo.pl lub zostawić do kontakt na stronie www.toogoodtogo.pl/pl/business.

Sprawdź jak to działa
too good to go

MATERIAŁY DO POBRANIA

Nie macie czasu na przygotowanie materiałów informacyjnych? Przygotowaliśmy je dla Was i są gotowe do pobrania.

MATERIAŁY SOCIAL MEDIA

Paczka nr 1:

Zostań w domu, zamawiaj online jesteśmy otwarci

Paczka nr 2:

Ciasto z dowozem, danie dnia, zupa dnia

Paczka nr 3:

Darmowa dostawa, "smacznego", zestaw dnia wege, zestaw dnia

Paczka nr 4:

Zostań w domu, zamawiaj online jesteśmy otwarci

Paczka nr 5:

Standy na stoliki, menu z wizerunkiem jesiennym i zimowym

Szanowny Kliencie, w celu zapewnienia najlepszej jakości usług oraz zagwarantowania najlepszych promocji wykorzystujemy pliki cookies. Jeśli zgadzasz się przekazywać nam te informacje prosimy o kliknięcie „Zgadzam się”. Polityka prywatności >>