groupon

MAKRO i Groupon połączyły siły, aby wesprzeć branżę gastronomiczną i wypromować usługę jedzenia na wynos - z odbiorem osobistym lub z dostawą do domu.

Nawiązując współpracę z lokalną platformą e-commerce chcemy pomóc Twojemu lokalowi w promocji i rozszerzeniu sprzedaży posiłków.

Groupon to platforma, która łączy lokalne firmy z klientami znajdującymi się w najbliższej okolicy poprzez promocję marek i usług za pośrednictwem kanałów mobilnych i internetowych. Dzięki temu możecie rozwijać się, zdobywać nowych klientów ale i wzmacniać relacje z dotychczasowymi klientami.

Groupon stworzył ofertę dla gastronomii dedykowaną promocji sprzedaży na wynos z odbiorem osobistym i z dostawą do domu bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów.

Groupon oferuje tę promocję do 31 maja 2020 roku.

Aby skorzystać z promocji kliknij w poniższy link, a jeden z członków zespołu Groupon skontaktuje się z Tobą, aby stworzyć ofertę odpowiadającą Twoim potrzebom.

DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z OFERTY GROUPON?

  • groupon

    Dodatkowe przychody:
    zwiększenie liczby zamówień na wynos i dostaw.

  • groupon

    Brak kosztów początkowych:
    Groupon nie pobiera żadnej prowizji za usługę.

  • groupon

    Spersonalizowane promocje:
    to Ty decydujesz o wysokości zniżek oraz o ważności Twojej oferty.

  • groupon

    Informacje o kliencie:
    mozliwość monitorowania sprzedanych voucherów, informacji o klientach oraz ich opinii poprzez aplikację Groupon Merchant App.

Razem szukamy rozwiązań, które pomogą Wam stawić czoła obecnej sytuacji!

Zespół MAKRO

WSPÓŁPRACA Z UBER EATS

Współpraca z Uber Eats to idealne rozwiązanie, jeśli Twoja restauracja nie posiada floty dostawców. Dostawy mogą być w pełni realizowane przez dostawców współpracujących z Uber Eats. Oto kilka najistotniejszych informacji dotyczących współpracy:

  • umowę podpisuje się na okres 1 roku, okres wypowiedzenia wynosi 30 dni (bez dodatkowych kosztów)

  • możesz sam skomponować swoje menu w aplikacji

  • to Ty decydujesz, kiedy Twoja restauracja jest dostępna w aplikacji dla klientów Uber Eats

  • otrzymujesz tablet do obsługi zamówień oraz sesję zdjęciową dedykowaną dla Uber Eats - zdjęć możesz używać do promowania w swoich mediach społecznościowych

AKTYWACJA

Związana z pakietem startowym opłata aktywacyjna pobierana jest jednorazowo i wynosi 999 zł brutto (rozłożona na 4 raty, pobierane z wypłat od Uber Eats po 8 tygodniach od otrzymania pierwszego zamówienia - nie ma konieczności regulowania opłaty osobno przelewem). Opłata pokrywa koszty zapewnianego sprzętu, sesji zdjęciowej, procesu wdrożenia restauracji do systemu oraz początkowych działań marketingowych promujących Twoją restaurację.

W Uber Eats nie ma abonamentu miesięcznego ani dodatkowych kosztów - rozliczenie obejmuje tylko i wyłącznie zamówienia. Prowizja to 30% od kwoty brutto zrealizowanego zamówienia. Przewidywany czas dostawy od momentu złożenia zamówienia do momentu dostarczenia do klienta będzie wynosił około 30 minut.

KORZYŚCI

Jeśli Twoja restauracja posiada własną flotę dostawców, to oni również mogą realizować zamówienia na platformie Uber Eats. W takim przypadku Twoja prowizja będzie wynosić 14% brutto. Możesz korzystać zarówno ze swoich dostawców, jak i dostawców współpracujących z Uber Eats.

Uber Eats daje również szereg korzyści swoim partnerom restauracyjnym:

  • 200 zniżek dla klientów na start (w postaci voucherów na 3 darmowe dostawy),
  • dodatkowe źródło użytkowników, którzy korzystają już z Uber Eats (klienci aplikacji Uber mają też automatycznie utworzone konto w aplikacji Uber Eats),
  • zespół pomocy w zakresie współpracy,
  • obsługę klienta w czasie realizacji zamówień.

DANE POTRZEBNE DO REJESTRACJI

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z Uber Eats, prosimy o podanie następujących danych:

  • imię i nazwisko właściciela firmy,
  • nazwa firmy,
  • numer NIP,
  • adres siedziby firmy (z kodem pocztowym),
  • nazwa restauracji,
  • adres restauracji (z kodem pocztowym),
  • e-mail na który ma zostać wysłana umowa.

Jeżeli chcesz uruchomić dostawy na Uber Eats w oparciu o swoich dostawców, prosimy o dodanie poniższych informacji:

  • promień realizowanych dostaw,
  • koszt dostawy pobierany od klienta (jedna opłata, możliwa do edycji nie ma możliwości uzależnienia opłaty od dystansu),
  • szacunkowy czas realizacji zamówienia.

Prosimy również pamiętać o przesłaniu menu z cenami(maksymalnie 20 pozycji).

W razie dodatkowych pytań kontakt telefoniczny z Uber Eats to: (22) 124 54 41.
Możesz również skorzystać z formularza kontaktowego pod adresem: https://www.ubereats.com/restaurant/en-PL/signup

WSPÓŁPRACA Z DIRECT BISTRO

DirectBistro to aplikacja do samodzielnego prowadzenia sprzedaży online w gastronomii!

  • brak prowizji za zamówienia
  • profil Twojej restauracji gotowy w 24h!
  • współpraca z serwisem Przelewy24 - zaufanym partnerem w zakresie płatności online

(*marża za transakcje wg. promocyjnej oferty dla klientów POSbistro)

  • zmiany w menu wprowadzasz samodzielnie, nie czekasz na naszą autoryzację
  • aplikacja posiada funkcje 'Dostawa bez kontaktu'
  • aplikacja umożliwia bezpłatne wysyłanie push notyfikacji do klientów, co stanowi dodatkowy kanał komunikacji o aktualnej ofercie i promocjach

* Aplikacja wymaga korzystania z systemu sprzedażowego na tablety POSbistro (specjalna oferta dla nowych klientów - nawet do -50%)

WSPÓŁPRACA Z POSDRIVER

Aplikacja dla kierowcy, która umożliwia odbiór zamówień z kilku lokali jednocześnie.

  • możliwość współpracy kilku lokali gastronomicznych z jednego miasta w zakresie wspólnych dowozów posiłków
  • podgląd na to, gdzie aktualnie znajduje się kierowca (oszacowanie czasu na kolejny dowóz)
  • raporty z podziałem na liczbę kursów dla danego lokalu
  • automatyczna komunikacja kierowcy z kucharzem

Aplikacja wymaga korzystania z systemu sprzedażowego na tablety POSbistro (specjalna oferta dla nowych klientów - nawet do -50%)

WSPÓŁPRACA Z STAVA

Stava to profesjonalna franczyza gastro-kurierska, która świadczy usługi dostaw jedzenia już w 28 miastach w Polsce. Oddziały lokalne mają własne floty samochodów oraz wyszkolonych kierowców, którzy niezawodnie dostarczają posiłki z restauracji do konsumentów. Stava stworzyła pierwszy na rynku system do pełnej automatyzacji logistyki dowozów jedzenia.

* Opłata za usługę logistyczną naliczana wg aktualnej oferty partnera.